Olemme mukana TULE-tietokeskuksen toiminnassa.

TULE-tietokeskus on neljän turkulaisen tuki- ja liikuntaelin -yhdistyksen yhteinen toimipaikka osoitteessa Humalistonkatu 10, Turku.

Tarkemmat tiedot löydät osoitteesta www.tule.fi.
Voit myös soittaa puh. 044 744 7085.

TULE:n kumppanuusyhdistykset ovat:
Turun Seudun Luustoyhdistys ry
Turun Seudun Nivelyhdistys ry
Turun seudun Reumayhdistys ry
Turun Seudun Selkäyhdistys ry

TULE-tietokeskuksen tarkoituksena on tuki- ja liikuntaelimistön (tule) terveyden edistäminen sekä kumppanuusyhdistysten yhteistyön vahvistaminen. Palveluita ovat fysioterapeutin antama ohjaus ja neuvonta, teemapäivät ja tule-mittaukset, luennot (45 min), koulutustilaisuudet sekä työpajat. TULE-tietokeskuksen palveluita voi tilata myös keskuksen ulkopuolelle työpaikoille, oppilaitoksiin ja yhdistyksiin. Palvelut ovat maksuttomia.

TULE-toimintaryhmä
Kumppanuusyhdistysten vapaaehtoisista koostuva TULE-toimintaryhmä järjestää virkistystoimintaa ja osallistuu yhdessä monenlaisiin tapahtumiin. Tämän yhteistyön kautta eri yhdistysten jäsenet tutustuvat toisiinsa ja monipuolinen vertaistuki toteutuu aivan itsestään