Jäsenedut

Sandberg kaihdinliike, Nuppulantie 33
-10 - 20 % alennus tuotteesta riippuen

Jalkahoitola Kymppi, Brahenkatu 14, valopiha
Saara Lummi-Kauristo 044 976 3630, 5€ alennus jalkahoidoista.

Turun Tapetti ja Matto, Orikedonkatu 2
- 10 % alennus varastossa olevista tapeteista, matoista ja Värisilmämaaleista

Luontaistuotteiden erikoisliike Jasmin, Tullikatu 10, Naantali
alennusta -10%

Heirol Shop, Kauppiaskatu 4
- 10 % alennus normaali hinnoista

Ritva Sjöblom, Brahenkatu 7 C 56
Parturi-kampaamo/kauneushoitola,  -10 % alennus

Puutarhuri Snellman Oy
www.puutarhurisnellman.fi p. 044 242 7123,
-15% alennus puutarha-alan palveluista

FysioR, Humalistonkatu 17 A, 2. krs.,
alennusta -10 %

SVOLA, Kaskenkatu 11
Parturi-kampaamo, alennusta - 10 %

Asianajotoimisto Kailiala Oy, Tuureporinkatu 6
testamentin ja edunvalvontavaltuutuksen laatiminen -15% alennuksella. www.asianajotoimistokailiala.fi

Medimagnet.fi verkkokauppa
-10% alennus normaali hinnoista,

• ilmoita jäsennumerosi tilauksen viestikentässä
  • valitse maksutavaksi käteinen, jolloin saata alennuksen sähköpostilla

Wiklundin ja Humaliston Apteekki
tarjoavat mm jäsen- ja kanta-asiakasetuja.

DentSpa Suuhygienistipalvelut, Viilarinkatu 5, Kauppakeskus Länsi1
alennusta -10%

Xanriina, Humalistonkatu 15,
naisten vaateliike, alennusta -10 %

Turun alueen Silmäasemat
alennusta silmälaseista - 25 % ja aurinkolaseista - 15 %

Wekkisuodatin
www.wekkisuodatin.fi ilmansuodattimista -10% alennus koodilla: reuma

Design Optikko Hakula, Yliopistonkatu 27 b
-25% alennus sinulle ja perheellesi kaikista normaalihintaisista tuotteista, p. 020 734 7111

Apuvälinekauppa.fi, Uudenmaankatu 19
p. 050 388 6540, -10% alennus

Jalkaklinikka Podogo, Ursininkatu 8
Kirsi-Marja Oksanen, jalkahoidon AT ja bioanalyytikko, p. 0400 218 879 Suojatuotteet -15% ja osa jalkineista -10%

Reumaliiton omat edut

• Reuma-lehti 4 kertaa vuodessa
  • Reumaliton seminaareja ja kursseja jäsenetuhintaan
  • Reumaliiton oppaita, kirjoja sekä muita jäsentuotteita jäsenetuhintaan

Neuvontaa

• sosiaali- ja terveydenhuollon kysymykset voi lähettää osoitteeseen; palveluneuvonta@reumaliitto.fi
  • yhdistys- ja vapaaehtoistoiminnan asiat: järjestötoiminnan asiantuntija Jaana Sinervuo-Tarula puh. 044 549 03 44
  • liikuntatietoa; liikunnan ja terveyden asiantuntija Kirsi Kaipainen-Pyykkö puh. 044 434 15 88

Taloudellista turvaa;

• järjestövakuutuksen turva liiton tai yhdistyksen järjestämissä tilaisuuksissa ja matkoilla ilman ikärajaa
  • pieniä avustuksia sosiaalisin perustein reumasairauksia sairastaville

Laivayhtiöiden tarjouksia

Eckerö Line - risteilyitä, reittimatkoja ja kokouspalveluita

Eckeröline tarjoaa etuja henkilö- ja ajoneuvolippujen osalta. Edun arvo on jopa 20 % alennus päivän hinnasta (kesäaikana alennus on 10 %). Lisätietoa, matkoista ja edullisista sarjalipuista sekä tietoa kokouspakettien hinnoista. Alennukset on voimassa vain verkkokaupassa, www.eckeroline.fi, käyttämällä tuotekoodia JARJ22 varausvaiheessa.

Tallink Silja – matkoja ja kokoustamista

Henkilö- ja hyttipaikoista, matkustajaliikenteen ajoneuvoista sekä laivojen kokoustilavuokrasta 7,5 % alennusta Tallinkin ja Silja Linen normaalihintaisilla reitti- ja risteilymatkoilla.

Hotellipaketista ja päiväristeilystä Tallinnaan 10 % alennusta normaalihinnoista. Hotellien osalta alennus koskee Tallink Hotels -ketjuun kuuluvia hotelleja, joita ovat Tallink City Hotel, Tallink Spa & Conference Hotel, Tallink Express Hotel ja Tallink Hotel Riga.

Matkavaraukset Tallink Siljalta tai matkatoimiston kautta. Ilmoita asiakasnumero 5534 matkavarauksen yhteydessä.

Lisäetuna jäsenille veloitukseton kanta-asiakkuus keskimmäiselle eli Silver-tasolle. Lisätietoja Tallink Siljalta sähköpostitse: erikoisliittymiset@tallinksilja.com. Ilmoita postissa Reumaliiton asiakasnumero 5534 sekä jo olemassa olevan bronze-tason kanta-asiakaskorttisi numero.

Viking Line – punaisten laivojen matkoja

Risteily tai reittimatka lähtien Helsingistä tai Turusta kohdesatamana Tallinna tai Tukholma. Reumaliiton jäsenenä voit saada jopa 20 % alennuksen matkaasi.

Voit myös käyttää kausittain voimassa olevia arvokuponkitarjouksia, etu kaudesta ja reitistä riippuen on jopa 50 % päivän hinnasta. https://www.vikingline.fi/edut/reumaliitto

Henkilöjäsenet: Matkavaihtoehdot, varaukset ja tuotetunnukset: www.vikingline.fi/edut/reumaliitto  Puhelinpalvelu numerossa 0600-41577 (2,01 €/vastattu puhelu + pvm). Puhelimitse varatessasi kerro tuotetunnus (reittiotsikon perässä).

Yhdistykset: Kokous-, ryhmä- ja virkamatkoja varatessa ilmoita asiakasnumero 333312. Erikoishinnat ja tuotetunnukset: http://www.vikingline.fi/reumaliitto

Lomia, majoitusta, hyvinvointia

Ikaalinen Spa & Resort

Ikaalisten Kylpylä Pirkanmaalla toivottaa Reumaliiton jäsenet tervetulleeksi nauttimaan ja viihtymään yksin, ystävien tai perheen kanssa. Tule kokemaan vesitropiikin lämpö ja rentoudu kattavassa kylpylässä. REUMA -koodilla saat alennusta majoituksen päivän hinnasta jopa 20 %. Katso tarkemmat tiedot tästä. Lisäksi hyödynnä kylpylän talven huipputarjous WINTER -koodilla saat kaikista majoitusvaihtoehdoista päivän hinnasta 50 % alennuksen joulu-tammikuun ajan, katso lisätietoja tästä. Tutustu Ikaalisten kylpylään!

GreenStar Hotels

Greenstar kaupunkihotellit tarjoavat edullista ja ympäristöystävällistä majoitusta. Hotellit ovat hyvin varusteltuja ja energiatehokkaita. Jäsenenä saat 15 % alennuksen päivän huonehinnasta jo edullisesta majoituksesta. Et maksa turhasta - lisäpalvelut varaat tarpeidesi mukaan. Kaupunkihotellit löydät paikkakunnilta Jyväskylä, Lahti, Joensuu, Vaasa ja Oulu. Varaa majoitus osoitteessa greenstar.fi käyttämällä varauskoodia Green15 tai suoraan hotellien vastaanotosta. Hotellilla on oikeus tarkastaa jäsenyys.

Sokos Hotels

Sokos Hotellit tarjoaa liiton jäsenille vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia. Mukana on laaja kattaus kotimaan kauniita kohteita, muun muassa Helsingin keskustan klassikko Original Sokos Hotel Vaakuna, juuri upeasti uudistettu Original Sokos Hotel Vaakuna Kouvolassa ja lämminhenkinen lappilainen Original Sokos Hotel Vaakuna Rovaniemellä.

Varaukset Sokos Hotellien verkkosivuilta sokoshotels.fi koodilla LIITTO2022. Hintaetu 15 % alennus päivänhinnasta on voimassa vain netin kautta tehdyissä ennakkoon maksetuissa varauksissa.

Hintaan sisältyy: Maijoitus, aamiainen ja asiakassauna hotellikohtaisesti.

Näin varaat: Täytä varaukseen tarvittavat tiedot, kirjoita varauskoodiksi LIITTO2022. Saat näkyviin saatavilla olevat hinnat ja voit vielä tarkistaa varauksen. Varausvahvistuksen saat sähköpostiisi.

Varaus on maksettava varauksenteon yhteydessä. Tehtyä varausta ei voi muuttaa eikä peruuttaa. Suoritettua maksua ei palauteta. Tarjoushintaisia huoneita on rajoitettu määrä. Hinnasta S-Etukortilla Bonusta, ei muita alennuksia. Muista ottaa mukaan jäsenlaskussa oleva jäsenkorttisi, jota saatetaan pyytää esittämään hotellin vastaanotossa sisäänkirjaantuessasi. Liittojen vapaa-ajan jäsenedusta Sokos Hotelleihin, pdf.

Nowene

Nowene hyvinvointikeskus Kylpylä esteetöntä liikkumista ja hyvinvointielämyksiä Heinolassa historiallisella Reumanmäellä. Majoitusedut: 1 HH/92,70 euroa, 2 HH (Double/Twin)/112,05 euroa ja 2 HH (superior)/120,60 euroa. Kaikki huonehinnat sisältävät yhden yön majoituksen ja aamiaisen. Huippukylmäetu: Cryo -kylmähoito 25 euroa/henkilö. Manitse jäsenyys varauksen yhteydessä. Lisätietoja palveluista ja varaukset: www.nowene.fi

Scandic Hotels Oy

Scandic-hotellien (myös ent. Cumulus) vapaa-ajan kotimaan ja ulkomaan majoituksista 12 % alennuksen päivänhinnasta saatavuuden mukaan.
www.scandichotels.fi koodilla: D000005508.

Hotelli Helka, Helsinki

Päivän hinnasta 10 % alennusta koodilla pinkhelsinki.

Tutustu lisää ja varaukset Hotelli Helkan sivuilta.

Kylpylähotelli Kuntoranta

Kuntorannan  järjestölomasta, saat vähintään 10 % alennuksen.

Myyntipalvelun puh. 017 560 1403 ja 0400 403 669. Mainitse jäsenyys varauksen yhteydessä.
Tutustu myös muihin ajankohtaisiin Kuntorannan lomapaketteihin.

Tuotetarjouksia

FabTec

Biotekninen kestomaski Fabtecstoresta jäsenille etuhintaan.

Pestävä biotekninen kestomaski, joka suojaa sinut itsesi ja läheisyydessäsi olevat koko päivän. Tutustu FabTec-maskeihimme tarkemmin sivuilla www.fabtecstore.com ja klikkaa etusivun ylävalikosta itsesi kauppaan, niin saat sieltä tuotteista 15 % alennuksen. Ostoskorisivulla syötä kupongin koodiksi ”reuma2022”.

Avis autovuokraamo

Avikselta liiton jäsenet saavat autot vuokrattua kotimaassa 10 % alennuksella normaaleista päivähinnoista.

Varaukset voi tehdä sähköpostilla reservations@avisbudget.fi, puhelimitse 010 436 2200 tai sivuilla www.avis.fi Varattaessa pitää tunnistautua liiton jäseneksi joko jäsennumeronsa ilmoittamalla. Netin kautta tehtävään varaukseen on syötettävä ”AWD” -kenttään tunnus B628900.

Terveystekniikka Oy

Terveystekniikka tarjoaa B-Cure Laserin vuokrausta. Vuokraushinta on 140 euroa/kk. Vuokrauksen jälkeen on mahdollista ostaa laser omaksi alennettuun hintaan ja alennus on noin 100 euroa B-Cure Laser Classicin tai Sportin myyntihinnoista, jotka ovat arvoltaan on noin 600 - 700 euroa/kappale.

Ohjeet laserin ostoon tulee vuokralaitteen mukana. Mikäli laitteen haluaa omaksi, tulee soittaa Terveystekniikan infonumeroon 045 609 9000 ja tehdä tilaus. Alennetut ostohinnat ovat voimassa vain laitteen vuokranneille.

Laserin vuokratilaus tehdään ja maksetaan Terveystekniikan verkkokaupan kautta osoitteessa www.terveystekniikka.fi. Klikkaa etusivulta kauppa =>Valitse verkkokaupan etusivulla tuotekategoria B-Cure Laser vuokra 1 kk.

B-Cure Laser on helppokäyttöinen Lääkintälaserlaite (LLLT), joka on suunniteltu kotikäyttöön. Terapia on tutkitusti tehokas nivelrikon ja reumasairauksien (myös fibromyalgia) aiheuttamaan kipuun. Linkistä voit tutustua laitteeseen, käyttäjäkokemuksiin ja kliinisiin tutkimuksiin.

Tutustu myös: B-Cure Laser sport

Back on Track Oy

Back on Trackin verkkokauppasta saat 30% alennuksen seuraavista
tuotteista:

Perusmallin polvisuoja (tuotekoodi 1100)
Ainutlaatuisen Welltex® teknologian omaava polvisuoja toimii luonnollisesti heijastamalla takaisin
kehon lämpöä ja lisäämällä hyvinvointia. Takaisin heijastuva lämpö lisää verenkiertoa mikä voi
helpottaa lihas- ja nivelkipuihin ja reumasärkyihin.

T-paita V-aukolla (tuotekoodi 1615)
Laadukas vartalonmyötäinen t-paita on valmistettu joustavasta Welltexistä. Paita on valmistettu
puuvilla-, polyesteri- ja elastaanisekoitteesta ja näyttää todella hyvältä päällä. Tästä paidasta voi
olla apua, jos kärsit selkä- ja hartiakivuista. Sopii hyvin päivittäiseen käyttöön.

Edun voi hyödyntää verkkokaupassa käyttämällä kassalla koodia ”REUMA”. Etu on voimassa toistaiseksi.

Apukauppa

Apukaupan verkkokaupasta saat kaikista normaalihintaisista apuvälinetuotteista 5 % alennuksen, lisäksi Reumakategorian tuotteista 15 % alennuksen.

Edun saa voimaan käyttämällä kassalla kampanjakoodia ”reuma”. Tutustu Apukaupan valikoimaan. Etu on voimassa toistaiseksi.

Synsam

Synsamilta saat sinulle ja perheellesi alennusta silmälaseista 30 %, aurinkolaseista 25 % ja piilolinsseistä 25 %. Lisäksi saat 20 % alennus Synsam Lifestyle -sopimuksen kuukausimaksusta. Etuja ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Asioinnin aluksi tulee mainita: Reumaliitto. Edut ovat voimassa kaikissa Suomen Synsam –liikkeissä. Lisätietoa eduista tästä, pdf. Synsam Recycling Outlet ─konseptin liikkeiden tuote- ja palveluvalikoima on erilainen, kuin muissa Synsamin liikkeissä ja siksi jäsenedut eivät ole niissä voimassa.

Lähin Synsam –liike yhteystietoineen