Pulinaklubi

• vertaistukea
  • mukavaa yhdessäoloa vuodesta 2000

Kerhon tarkoituksena on antaa vertaistukea reumasairaille sekä olla tarvittaessa henkisenä tukena ja turvana arjessa. Pulinaklubin väki on sekä miehiä, että naisia. Klubin ikäjakauma on 30 ikävuodesta 60 ikävuoteen saakka.

Kerho kokoontuu pääsääntöisesti kerhotiloissa (Humalistonkatu 17 a, Turku), mutta aika-ajoin paikka valitaan toisin ja käydään tutustumassa uusiin paikkoihin. Kerhoiltaan kuuluu yleensä joku teema, joka ohjaa paikanvalintaa ja mukaan tarvittavaa varustusta. Peli-iltana pelataan korttia ja lautapelejä, kun taas sisustusillassa kuunnellaan ja katsellaan uusimpia trendejä ja vinkkejä nimenomaan reumasairaita silmälläpitäen.

• Kokoonnumme joka kuukauden 3. tiistai klo 18.00, alkaen 16.1.2024

Kerhon vetäjä: Johanna Helin puh. 040 513 6616 tai yhdistys.johannahelin@gmail.com