"Satumaan kuningas Reijo Taipale”

Satumaan kuningas" -laulunäytelmä kertoo tarinan siitä, kuinka maalaistilan pienestä pojasta kasvoi suosittu tanssilavojen kiintotähti, ja on samalla kunnianosoitus tänä vuonna 60 vuotta täyttävälle Reijo Taipaleen levyttämälle "Satumaa"-kappaleelle.

"Satumaan Kuningas" on Juse Venäläisen käsikirjoittama ja Jussi Myllymäen ohjaama nostalginen kesäteatterinäytelmä. Rooleissa kesällä 2023 nähdään tangokuninkaalliset Kari Hirvonen ja Marita Taavitsainen, Eikka Eronen, Merja Kuisma, Diana Anttila, Arttu Eronen ja Juse Venäläinen. Koreografian on luonut Merja Kuisma. Musiikista vastaavat Kultaisen harmonikan mestari Jani Helenius ja Onnentähti-orkesteri.

Liput: jäsenille 35 €, muille 39 €

VARAUKSET:                                                                                                                                                                     14.6. MENNESSÄ yhdistyksen toimistosta puh. 045 2670404 tai s-postitse; info@turunreumayhdistys.fi                                                                                                                   15.6.-3.7.  klo 12 mennessä puheenjohtaja@turunreumayhdistys.fi